Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

Geveze Sohbet Odaları

Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

Hepimiz ilgili ziyaretçileri internet sayfalarına çekmek istiyor.

Bunu yapmanın en iyi yollarından biri, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemektir:  kitlenizin esasen aramış olduğu belirli ifadeler.

Bu kılavuzda aşağıdakilere daha yakından bakacağız:

Geveze Sohbet’ten yararlı bilgiler

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler nedir?

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler, standart bir arama sorgusundan daha belirgin (ve çoğu zaman daha uzun) arama terimleridir.

Arama amacı daha rahat olduğundan daha yüksek bir dönüşüm eğilimi gösterirler (mesela, “çocuklar için en iyi koşu ayakkabıları” için arama meydana getiren bir kullanıcının satın alma olasılığı “ayakkabı” arayan birinden daha yüksektir ).

Uzun kuyruklu anahtar kelimelerin temel özellikleri:

  • daha çok kelimeden oluşurlar (kısaca daha spesifik oldukları anlamına gelir )
  • çoğu zaman daha düşük arama hacmine , sadece daha düşük anahtar kelime zorluğuna haizdir
  • daha yüksek katılım ve dönüşüm eğilimi gösterirler
  • organik trafiğin çoğundan sorumludurlar (ortalama% 70)

 

Kullanıcılar , bu yayını bulmak için büyük olasılıkla “uzun kuyruklu anahtar kelime nedir” araması meydana getiren belirli şeyleri çevrimiçi bulmak için uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanır . Uzun kuyruklu anahtar kelimelere öteki örnekler:

    • “MacBook Pro için en iyi şarj aleti”
    • “Lastik iyi mi değiştirilir”
    • “Nike hanım koşu ayakkabısı 12 numara”

Uzun kuyruklu bir anahtar kelimenin kaç kelimesi var?

Bu cümleyi duyduysanız elinizi kaldırın: Uzun kuyruklu bir anahtar kelime 4+ kelimeden oluşan bir cümle anlamına gelir.

Bu tamamen doğru değil; uzun kuyruklu bir anahtar kelime, diğerinden daha belirgin bir arama terimi anlamına gelir. Kaç kelimesi olduğu mühim değil.

Bunu bağlam içine koyalım. İfade “adam mavi yüzme kap” daha spesifiktir “yüzmek kap” it a uzun kuyruk terimini meydana getiren da bu -. Kabul edilirse, uzunluğunun daha uzun olması, uzun kuyruklu bir ifadenin ortak bir faktörüdür, sadece tanımlayıcı unsur değildir.

Uzun kuyruk , standart bir arama teriminden daha spesifik olduğu anlamına gelir.

Uzun kuyruk terimleri niçin önemlidir?

Uzun kuyruklu anahtar kelimelerin standart arama terimlerinden daha belirgin olmasına esasen değindik Bu çoğu zaman arama sonuçlarına daha çok ilgi gösterdikleri ve sonuçlarıyla bir şeyler yapmayı düşündükleri anlamına gelir.

Mesela: “Pazarlama blogu” kısa kuyruk terimini arayan bir kişinin , “parasız bir blog iyi mi kurulur” araması meydana getiren kişiden oldukça daha azca belirgin arama amacı vardır.

İkinci, uzun kuyruk versiyonunda daha çok sürücü var. Bir şeyler yapmak istiyorlar – bir blog başlatmak, bir alan satın almak yada bir e-posta sıralaması oluşturmak. Kısa kuyruk terimi muhtemelen oldukça üst düzey pazarlama tavsiyesi arayan bir kişidir.

Peki, bu sizin işletmeniz için niçin önemlidir?

Yanıt rahat. Sitenizdeki bu uzun kuyruklu ifadeleri hedefleyerek , aşağıdakiler olsun, harekete geçmek isteyen kişileri çekiyorsunuz :

  • bir ürün satın almak
  • bir e-posta listesine kaydolma
  • tuğla ve harç mağazanızı ziyaret edin

Bu,  bilhassa popüler (ve ilgili) uzun kuyruklu anahtar kelimeler için iyi bir sıralama yapabiliyorsanız , içerik pazarlamanızın YG’sini artıracaktır .

Uzun kuyruk anahtar kelime araştırması iyi mi yapılır

Şimdi, “uzun kuyruk anahtar kelimesi” teriminin ne olduğu (ve işletmeniz için niçin mühim olduğu) mevzusunda aynı sayfadayız, web sitenizde hedefleyebileceğiniz kişileri bulmak için çalışmaya başlamanın zamanı geldi.
Uzun kuyruklu anahtar kelime araştırması için beş adımlık rahat bir kılavuz:

1. Temel terimlerinizi bulun

Rahat bir sual ile başlamış olalım: Web sitenizi en iyi hangi terim tanımlar?

Cevabınız “satış yazılımı” yada “CRM” benzer biçimde ürün / hizmet teklifinizle ilgili olmalıdır . Bu sizin temel teriminiz. (Yada şartlar; kaç özellik yada hizmet sunduğunuza bağlı olarak bir avuçunuz olabilir.)

Uzun kuyruklu anahtar kelimelerinizin tümü bu temel terimden oluşur.

Mesela: “CRM” temel teriminden , aşağıdaki uzun kuyruk varyasyonlarını hedefleyebilirsiniz:

  1. “Ufak işletmeler için en iyi CRM”
  2. “Bir CRM’ye şahıs ekleme”
  3. “HubSpot vs [(ŞİRKETİNİZ)”

Temel terimlerinizin ne olduğundan güvenli değil misiniz?

Mevcut müşterilerinize satın alma onayı e-postalarında bir anket çekin. Sizi en iyi tanımlayan bir kelimeyi yada ürününüzü / markanızı gördüklerinde düşündükleri kelimeleri isteyin.

Bu çoğu zaman temel teriminizdir ve büyük bir hedefi (sizden satın alma) tamamlayan kişilerin sizi iyi mi tanımlayacağıdır.

Ihmal etmeyin: Hedefiniz, esasen müşterileriniz olanlara benzer daha çok insanı çekmek. Girdilerini gemiye alın.

2. Google’ın İlgili Sorgular hususi durumunu kullanın

Direkt atların ağzına giderek hiçbir şeyi kaçırmadığımızdan güvenli olalım: Google.
Google’a bir sual yazmaya başladığınızda bir tavsiye kutusu açılır.

Temel teriminize önek / son ek ilave edin, mesela:

  • Nedir (BAZ DÖNEMİ)
  • Iyi mi yapılır (BAZ DÖNEMİ)
  • En İyi (BAZ DÖNEMİ)
  • (BASE TERM) için
  • Niçin (BASE TERM)

O vakit bu önerilere bir göz atın. Müşterilerinizin arayabileceği uzun kuyruk ifadelerini not edin:

Bu yöntemlerin her ikisi de, kullananların görüntülemekte olduğunuz SERP’den ilkin yada sonrasında başka hangi soruları / arama terimlerini aradığını gösterir.

Bu tarz şeyleri hedef listenize ekleyip ekleyemeyeceğinizi düşünün.

3. Temel terimi uzun kuyruklu bir anahtar kelime araştırma aracına takının

Bu temel tek kelimelik cümlelerden bir sürü uzun kuyruk varyasyonuna iyi mi geçersiniz?

Baş KWFinder ve taban terimini girin. Arama hacmi ve şu anda bu kelime öbeği için bir Google arama sonucunda en üst sıralarda yer edinen rakiplerin bir sıralaması benzer biçimde mühim anahtar kelime bilgilerinin yanında bir grup ilgili anahtar kelime görürsünüz.

Listede ilerleyin ve şu ifadeleri işaretleyin:

  1. Temel teriminizle ilgili
  2. Hedef müşteriniz tarafınca aranması olası

Temel terim “CRM” için şöyleki görünür:

Ana önerilerin yanı sıra, tohum anahtar kelimenizi içeren daha ilgili uzun kuyruklu anahtar kelimeleri göstermek için “Otomatik Tamamlama” yada “Sorular” sekmesini kullanabilirsiniz.

Google, otomatik tamamlamayı maksimum 10 ile sınırlandırdığından, makul oranda tavsiye almak için onunla oynamanız gerekir. Sadece, KWFinder hepsini tek bir listede gösterir:

Yukarıdaki örnekte, bir önek / sonek ilave ederek temel terimin yeni uzun kuyruklu anahtar kelime fırsatlarını bulmak için iyi mi kullanılabileceğini görebilirsiniz; “en iyi crm” için seed anahtar sözcüğünü kullandık.

Alternatif olarak, Her insana Yanıt Ver adlı parasız bir vasıta kullanarak daha sual tabanlı uzun kuyruklu anahtar kelimeler bulabilirsiniz . Sadece, yalnızca bir anahtar kelime tavsiye aracı olarak hizmet verir, arama hacmi yada anahtar kelime zorluğu benzer biçimde metrikler almazsınız.

Aynı işlemi uygulayın ve temel teriminizi araca takının. Temel teriminizi içeren, kullananların aramış olduğu popüler soruların bir listesini görürsünüz.

4. Sitenizin analizlerini inceleyin

Uzun kuyruklu anahtar kelimeleri sıfırdan yeni bir içerik parçasıyla hedeflemeye adım atmak zorunda değilsiniz.

Google Arama Konsolu’ndaki performans raporunu kullanarak esasen sıraladığınız şeyi ve kullananların web sitenizi bulmak için aradıkları terimleri bulun .

Kafa Performans> Google Neticeleri arkasından konuma gore sıralarda düzenlerler.

İkinci sayfada (ve ötesinde) sıraladığınız anahtar kelimeleri görüntüleyene kadar tıklayın.

Kabul edersiniz, esasen bu uzun kuyruk terimleri için sıralama yapıyorsunuz. Sadece, bu tarz şeyleri uzun kuyruklu anahtar kelime araştırma aracınıza geri aktarın ve hangi anahtar kelimelerin izlemeye kıymet olacağını görün (bir sonraki bölümde bu mevzuya değineceğiz ).

5. alan kişi geribildirim uzun kuyruk terimleri arayın

Alan kişi geri bildirimleri işletmeler için oldukça değerlidir.

Kendinize mesele: Müşterileriniz satış sürecinde yada alan kişi olduktan sonrasında hangi terimleri yada kelime öbeklerini soruyor? Onlar benzer biçimde daha çok kişinin web sitemize gelmesini, sorunlarını çözmesini ve satın alma listemizde yer almasını istiyoruz.

İpucu: Otomatik e-posta onaylarına ekleyebileceğiniz süratli bir anket hazırlayın.

Şöyleki sorular mesele:

  • Bizimki benzer biçimde bir ürün aramaya karar verdiğinizde ne arıyordunuz?
  • Bizi bulmak için hangi terimleri aradınız?
  • Satın almadan ilkin hangi içinde ne olduğu okudunuz?

“Ufak işletmeler için en iyi CRM’i aradım ” yada alan kişi olmadan ilkin karşılaştırma kılavuzunuzu okudukları benzer biçimde yanıtlar bulabilirsiniz .
Ne bulursanız bulun, bu terimleri bir anahtar kelime araştırma aracına takının. Web sitenize daha çok potansiyel alan kişi çekmek için hedefleyebileceğiniz benzer, ilgili ifadeler bulabilirsiniz.

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir