• Geveze
  • Blog
  • Sohbet
  • Mobil Sohbet
  • Almanya

Sohbete Katıl :)



Son Yorumlar

    Kategoriler

    • Sohbet

    Son Yazılar

    • Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark
    • Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi
    • Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme
    • Uzun Anahtar Kelime Kullanımı
    • Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hatırlatmalar

    • Sohbet.Tube'ye katılmak tamamen bedava olmakla birlikte reşit olmanız gerekmektedir.
    • Sohbet sırasında yaşadığınız problemden ötürü yardım almak için #OperHelp yardım kanalımızdan yöneticilerimize başvurabilirsiniz.
    • Hakaret, cinsel içerikli saldırılarda bulunmak kesinlikle yasaktır, tekrarı halinde ban cezası uygulanmaktadır.
    • T.C. kanunlarına aykırı bir işlem Sohbet.Tube'de uygulanamaz.
    • Mobil telefonlarınızdan sohbet odalarımıza katılıyorsanız, mobil sohbet android uygulamamıza göz atabilirsiniz.

    Sıkça Sorulan Sorular

    • Sohbet yapmak ücretli mi? >> Hayır.

    Temel Metin Yazarlığı Yönergeleri Esnasında Pazarlama

    27.04.2020 00:33

    COVID-19 salgını, Geveze sohbet pazarlama da dahil olmak suretiyle yaşamımızın tüm yanlarını etkiledi. İşletmeniz sağlıkla ilgili olmasa bile, büyük olasılıkla salgını içeriğinize ve mesajlaşmanıza dahil ediyorsunuz. Gene de, büyük olasılıkla, benzeri görülmemiş bir zamanda da uygun kalırken tam olarak iyi mi ilgili kalacağınızı anlamaya çalışıyorsunuz. Bu rehber size destek olmak için yazılmıştır. Şunları ihtiva eder :

    • Duyarlı kalma yönergeleri
    • Doğruluğu elde eden kaynaklar
    • Tekliflerinizi değiştirebilmek için tavsiyeler
    • Hepsini kovuşturmak için ipuçları

    COVID-19 yalnız iş eğilimlerini değil , bununla beraber tüketici önceliklerini ve tüm pazarlama ortamını değiştirdi. Bu kılavuzun amacı, mesajlaşmanızı buna nazaran uyarlamanıza destek olmaktır. Böylece kitlenizle amaca yönelik, kaliteli iletişime devam edebilir ve müşterilerinizle kuvvetli durabilirsiniz. En önemlisi ile başlamış olalım.

    Duyarlı olmak

    COVID-19, fertleri dünya genelinde kişisel düzeyde etkiledi, bu yüzden yanlışlıkla duyarsız yada hatta sömürücü olarak ortaya çıkma riski şu anda her zamankinden daha yüksek. Ve toplumsal medya iletişimi zirvede olduğunda, ufak bir hata sizin için geniş kapsamlı ve uzun vadeli sonuçlar anlamına gelebilir. COVID-19 salgını esnasında uygun şekilde yazışma kurduğunuzdan güvenilir olmak için bu yönergeleri izleyin.

    Mutsuz ​​olmaktan oldukça daha iyi

    Markaların bir konuşma tonu tutması normalde yaygın ve etkili olsa da, bunu gerçekleştirmek için gülmece yada zekâ kullanmaktan kaçınmak en iyisidir. Geveze chat aşırı rahat olmak bile rahatsız edici olabilir. İçeriğiniz renkli yada marka kişiliğinizle uyumlu olmayabilir, sadece olmak istediğinizden daha ciddi olmak, ifade edebileceğinizden daha çok mutsuz olmaktan oldukça daha iyidir. 

    Pozitif yönde, esin verici ve destek bir ton tutmanızı tavsiye ederiz. Mizahi, esprili yada gündelik olmaktan kaçının.

    Durumu aydınlatmanın doğru bir yolu var

    Daha ciddi olmak kasvetli demek değildir. Gene de parlak tarafı vurgulayabilirsiniz; yalnız pozitiflik ile gülmece arasındaki ve canlanma ile durumun reddedilmesi arasındaki farkı bilir.

    Duyarsız kelimeleri deneyin

    Açıkça punta kullanmamayı biliyorsunuz ki, sadece COVID-19’dan ilkin tamamen zararsız olan birkaç kelime ve deyim bulunduğunu ihmal etmeyin. Mesela:

    • Katil (“katil anlaşmasında” olduğu benzer biçimde)
    • Bulaşıcı (“bulaşıcı içerik iyi mi oluşturulur”)
    • Sıhhat yada sıhhat kontrolü ile ilgili terimler (“bütçenize nabız kontrolü yapın”)
    • Yaymak
    • Bulaşıcı
    • bulaşıcı
    • Viral
    • toplamak
    • Etkinlik

    Yansız yada destekleyici bir duruş sergileyin

    İşletmeniz hala çalışıyorsa ve ilgili ise, konumunuza dikkat edin. Mesela,  Federal hükümetin COVID-19 önlemleri içinde  dik bir faiz indirimi var. İpotek komisyoncuları için, “Şimdi düşük faiz oranından yararlanın!” uygun olmayan şekilde coşku verici bir ileti iletir. Öte taraftan, “istikrarsız ekonomide gezinmenize destek olalım” güvenlik sağlar ve durumun ciddiyetine saygı gösterir.

    Benzer şekilde, bu işletmelere ulaşan pazarlama ve reklam ajansları, işletmelerin şu an için “sermayeleştirmelerine” destek olmak yerine, kendilerine şu anda gerekseme duyanlar için mümkün olduğunca görünür / erişilebilir olmalarına destek olacak bir pozisyon almalıdır.

    • Kullanın : “katkıda bulun”, “bağlanın”, “rol oynayın”, “gidin”, “başa çıkın”
    • Kullanmayın: “büyük harf”, “avantaj”, “teklif”, “kazanç”, “kâr”
    • Dikkat edin : “fırsat”, “en iyi şekilde yararlanın”

    Dönüşüm değil katkıyı düşünün

    COVID-19 ile ilgili olarak daha azca yada lüzumlu olmayan işlerden biriyseniz, ilgili olmanın hala yolları vardır. Sadece, buradaki amacınız daha çok iş almak değil , kitlenize kıymet sunmaya devam etmek olmalıdır . İnsanlar şu anda su yüzüne çıkmaya çalışıyorlar, bu yüzden dönüşümü değil katkıyı düşünün.


    Etiketler: geveze , geveze chat , geveze sohbet , metin yazarlığı

    Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark

    Bir reklamverenin kampanyalarını Google Ads'den direkt Microsoft Ads'e aktarması fazla çaba gerektirmez Geveze Sohbet sadece en sık karşılaştığım hata, Microsoft Ads'i Google Ads hesaplarıyla aynı şekilde optimize etmektir İki reklam...

    Devamını Oku >>

    Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi

    Her pazarlamacı pazarlama kampanyalarından elde ettikleri performansı görmek için heyecanlanır Hiçbirimiz netice beklentisi olmadan reklam kampanyaları oluşturmadık Bu yüzden hiçbir şey görmek için giriş yaptığınızda...

    Devamını Oku >>

    Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme

    Geveze Sohbet Anahtar kelime mevzusunda araştırması yaparken ne kadar erken başlamanıza gerek olmadığından bahsettiğinizi hatırlıyor musunuz Aslına bakarsanız ikinci sayfada (ve ötesinde) neleri sıraladığınızı görmek için...

    Devamını Oku >>

    Uzun Anahtar Kelime Kullanımı

    Anahtar kelime araştırma sürecinde görebileceğiniz milyarlarca uzun kuyruklu anahtar kelime var Geveze Chat; Hangisini bilmeniz icap ettiğini iyi mi anlarsınız; en kıymetli olanlar Genel olarak, "iyi" uzun kuyruklu bir anahtar kelime...

    Devamını Oku >>

    Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hepimiz ilgili ziyaretçileri internet sayfalarına çekmek istiyor Bunu yapmanın en iyi yollarından biri, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemektir:  kitlenizin esasen aramış olduğu belirli ifadeler Bu kılavuzda aşağıdakilere...

    Devamını Oku >>

    Geveze Şirketi

    Geveze Sohbet sunucuları içinde tercih edilen olarak kullanılmak suretiyle kullanıcılara parasız kullanım elde eden popüler bir sayfadır Orijinal internet sayfaları ile kullanıcılarına emsalsiz tasarımlar ile hizmet sunmaktadır...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yer Paylaşımı Raporu

    Anlık görüntüde, göreceli olarak azca sayıda ziyaretçinin “daha ​​yüksek dönüşüm oranları elde etme” köprüsünü tıkladığını görebiliriz Geveze sohbet gene de oldukça azca şahıs “pazarlamacıların ve işletme...

    Devamını Oku >>

    Sohbet İkinci Adım için Mağaza İsminizi Seçin.

    Geveze sohbet mağaza açmak mevzusunun devamını açıklamaktadır, Birinci mevzuyu okuduysanız burayı okuyarak uygulamaya devam edebilirsiniz Bir ihtimal esasen aklınızda bir mağaza adı var Eğer öyleyse, tebrikler Birçok...

    Devamını Oku >>

    Geveze Çevrimiçi Mağaza Nasıl Açılır

    Hep kendi patronun olmayı hayal ettin mi Ya da ek gelir getiren bir yan acil fikrini seviyor musunuz Bu sizi tanımlarsa, Geveze sohbet size çevrimiçi bir mağaza açmak, ikinci bir işe girmiş benzer biçimde hissetmeden para kazanmanıza...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme

    Evet, geveze kampanyası hariç tutulan kategorilerinizle proaktif olmaktan bahsettik Bu taktik, reklamlarınızın işletme hedeflerinize daha uygun yerleşimlerde görünmesine destek olacaktır  Sadece bu, yerleşim raporlarınızı devamlı...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Pazarlama Kitleleri

    Tekrardan pazarlama kitlelerini farkındalık kampanyalarınıza dahil etme Markanızla daha ilkin etkileşimde bulunan birinin önüne koyduğunuz bildiri, yepyeni bir kullanıcının görmesi ihtiyaç duyulan mesajdan değişik olmalıdır Geveze...

    Devamını Oku >>

    2020 İnternet Alışerişlerinin Durumu

    Geveze sohbet türkiye devleti raporumuzun 2020 sayısına hoş geldiniz! Her yıl, dünya genelinde yüzlerce dijital pazarlama ajansında kullandıkları araçlar, karşılaştıkları zorluklar, ücretlendirdikleri fiyatlar ve daha fazlası...

    Devamını Oku >>

    Geveze “Don’t” Ile 10 İngilizce İfade

    İşte sizler için geveze sohbet'in hazırlamış olduğu 10 tane dont ifadesi Kendine Bu Kadar Zor Olma Örnek: Derslik dostunuz bir testte başarısız oldu Bunun için fazlaca mutsuz ve devamlı ne kadar aptal bulunduğunu ve iyi mi daha...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Ergonomik İngilizce: Davetiye Verme

           Geveze sohbet işte ingilizce konuşma pratiği yapmanıza destek olacak dört gerçek İngilizce sohbet İfadeleri kulak verin ve İngilizce olarak güvenle çağrı edebilmeniz için tekrarlayın! İleti Dizisi 1 - Gayri Resmi C:...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet İngilizcede Başarı göstermiş Görüşme

    İş dünyasında ve geveze sohbet öteki ortamlarda haiz olunması ihtiyaç duyulan temel becerilerden biri kesinlikle görüşme Küresel ve kültürlerarası dünyamızda mühim uyarlama becerileri, dış ilişkiler, konuşma becerileri ve iyi...

    Devamını Oku >>

    Geveze İngilizce Eğitim Çerçevesi

    Gevezechat İngilizce Öğretmenliği Yeterlilikleri, dil öğretimi ve öğretmen eğitiminde iyi uygulamaları yansıtmak ve teşvik etmek için devamlı gelişerek geniş bir kabul ve kabul görmüştür Bu evrimin bir parçası olarak, bu...

    Devamını Oku >>

    Geveze Kolay Geçmiş Ve Devamlı Geçmiş Süre

    Geçmiş Devamlı Ne Süre Kullanılır Geçmişte sürmekte olan şeyler geveze hakkında konuşmak için geçmişi devamlı kullanın  Geçmiş Devamlı Pozitif Geçmiş devamlı pozitif oluşturmak için mevzu + (olmak) + eylem + -ing...

    Devamını Oku >>

    Chat Geniş Süre 3

    Kullanım Mevcut rahat tertipli yada genel doğruları olur şeyler için Sorular   Yapmak Ben sen Biz onlar canlı… mu o / o canlı… Örnekler: Do  Eğer yaşamak Rio...

    Devamını Oku >>

    Sohbet Geniş Vakit Bölüm 2

    Geveze Sohbet Tertipli yaptığınız yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki rahat olanı kullanın  Negatif Mevcut rahat negatif için, ekleme chat yapma yada  does not  fiilden...

    Devamını Oku >>

    Geveze Geniş Vakit Bölüm 1

    Tertipli yaptığınız geveze sohbet yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki kolay olanı kullanın  Pozitif Birçok eylem ile, o, o ve  onunla beraber fiile  -s  ilave...

    Devamını Oku >>

    Cevabı iptal etmek için buraya tıklayın.

    
     

    Cinsel Sohbet - Sohbet Odaları

    • Geveze
    • Blog
    • Sohbet
    • Mobil Sohbet
    • Almanya