• Geveze
  • Blog
  • Sohbet
  • Mobil Sohbet
  • Almanya

Sohbete Katıl :)



Son Yorumlar

    Kategoriler

    • Sohbet

    Son Yazılar

    • Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark
    • Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi
    • Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme
    • Uzun Anahtar Kelime Kullanımı
    • Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hatırlatmalar

    • Sohbet.Tube'ye katılmak tamamen bedava olmakla birlikte reşit olmanız gerekmektedir.
    • Sohbet sırasında yaşadığınız problemden ötürü yardım almak için #OperHelp yardım kanalımızdan yöneticilerimize başvurabilirsiniz.
    • Hakaret, cinsel içerikli saldırılarda bulunmak kesinlikle yasaktır, tekrarı halinde ban cezası uygulanmaktadır.
    • T.C. kanunlarına aykırı bir işlem Sohbet.Tube'de uygulanamaz.
    • Mobil telefonlarınızdan sohbet odalarımıza katılıyorsanız, mobil sohbet android uygulamamıza göz atabilirsiniz.

    Sıkça Sorulan Sorular

    • Sohbet yapmak ücretli mi? >> Hayır.

    Sohbet İkinci Adım için Mağaza İsminizi Seçin.

    30.04.2020 05:32

    Geveze sohbet mağaza açmak mevzusunun devamını açıklamaktadır, Birinci mevzuyu okuduysanız burayı okuyarak uygulamaya devam edebilirsiniz.

    Bir ihtimal esasen aklınızda bir mağaza adı var. Eğer öyleyse, tebrikler. Birçok insanoğlunun zorlayıcı bulmuş olduğu mühim bir adımı hallettiniz. 

    Bir isim seçmediyseniz, mağazanızı bir kalabalığın içinde öne çıkaran bir şey seçme zamanı. Bu kesinlikle kolay bir iş değildir ve birçok insan bu adımla savaşım eder.

    Ne seçeceğinizden güvenli değilseniz, beyin fırtınası ile başlayın. O vakit aptalca görünse bile, aklınıza gelen her fikri yazın. Ne sattığınızı yada iletmek istediğiniz görüntüyü düşünün.

    Mesela, mağazanız hafifçe ve havadar mı? Yoksa ileri teknoloji ve sofistike mi? Ne tür ürünler satıyorsunuz? Çocuk giysileri satıyorsanız, keyifli ve renkli bir şeylerle gitmek isteyebilirsiniz. Öte taraftan, kitap satan mağazalar yazınsal imgeleri ya da duyguları çağrıştıran bir şeye odaklanmak isteyebilir. 

    Geveze düşünce edinmek için, sizinkine benzer ürünler satan mevcut mağazalara göz atın. Bir kitap satıcısıysanız, çevrimiçi bağımsız kitapçılara bakın. Ne tür adları var? Mağaza isminde “kitap” kelimesi görünüyor mu? Gizemler ve gerilim filmleri şeklinde niş bir pazardaysa, mağaza adları bunu gösteriyor mu? 

    Kimi zaman bir mağaza adının mağazanın sattığı ürünlerle ilgisi yoktur. Bu, Sony yada Target şeklinde iyi kurulmuş bir şirket için uygun olsa da, başlangıç ​​e-ticaret mağazanız için de işe yaramayabilir. İnsanların mağazanızın adını sattığınız ürünlerle bağlantılarını kolaylaştırmak istiyorsunuz. 

    Çalışan bir ad bulduğunuzda, yeni adı göstermek için mağazanızın ayarlarını güncellemeyi ihmal etmeyin. Ayarları bulmak için denetim panelindeki “genel” sekmesine gidin. Oradan, “ayarlar” ı ve peşinden “ayarları sakla” yı tıklayın. 

    8. Adım: Ödeme Yöntemlerini Ayarlama

    Böylece mağazanız kurulur ve ürünler stoklanır. Artık müşterilerinizin satın aldıkları ürünler için size hakkaten ödeme yapabilmeleri için ödeme seçeneklerini dahil etmek istiyorsunuz. 

    Her neyse ki, Wix çoklu ödeme özellikleri ihtiva eder. Çoğu zaman, insanların ödeme ihale etmesini mümkün olduğunca acısız hale getirmek istersiniz. PayPal, Apple Hisse ve Stripe şeklinde seçenekler bunu sorunsuz hale getirir ve bunların herhangi birini yada tümünü Wix denetim panelinden seçebilirsiniz.  

    Bu ödeme şekilleri bununla beraber hem sizi hem de müşterilerinizi sakınan entegre güvenlik özellikleri ihtiva eder. Bir e-ticaret mağazası çalıştırdığınızda, anlaşmazlıklar iş yapmanın bir parçasıdır. Şifreleme ve şirket içi uyuşmazlık çözümünü içeren ödeme seçeneklerini belirleyerek, işlemin her iki tarafının da gerekirse desteğe erişmesini sağlayabilirsiniz. 

    9. Adım: Gönderim ve Vergi Ayarlarını Seçin 

    Müşteriniz bir satın alma işlemi yaptıktan sonrasında, öğelerinin güvenli ve süratli bir halde onlara ulaşmasını sağlamak sizin elinizde. Çevrimiçi tüketicilerin yıldırım süratli nakliye sürelerine ve parasız gönderimine alışık olduklarını ihmal etmeyin. Amazon ve Target şeklinde büyük adlar rutin olarak iki günlük gönderim ve parasız gönderim sunar.

    Doğal ki, bu aynı şeyi yapmanız gerektiği anlamına gelmez. Öte taraftan, yavaş gönderim süreleriniz yada pahalı gönderim ücretleriniz var ise müşterileri yitirme riskiyle karşı karşıya kalırsınız. 

    Gönderim ücretlerinizi ve sürelerinizi, ücretler, indirimler, Geveze chat durağan(durgun) ücretler ve parasız gönderim mevzusunda esneklik elde eden Wix denetim panelinizde ayarlayabilirsiniz. Mesela, yurtdışına yada daha düşük 48 eyaletin haricinde gönderim yapmak için daha çok ücret ödemeniz gerekebilir. Wix ile çeşitli hedefler için değişik gönderim kuralları ayarlayabilirsiniz. 

    İster Ptt Posta Servisi, ister FedEx yada UPS şeklinde bir taşıyıcı olsun, hangi operatörleri kullanmak istediğinizi seçebilirsiniz. 

    Ek olarak, bulunduğunuz yere ve muhtemelen müşterilerinizin yerlerine ilişkin vergi kurallarına dikkat etmek istersiniz. Wix, mağazanızın vergi ayarlarını ilave etmeden önce bir muhasebeciyle görüşmenizi önerir . Hazır olduğunuzda, ayarlarınızdaki her kent için satış vergisini manuel olarak ayarlamanız gerekebilir. 

    10. Adım: Alan Adınızı Bağlayın     

    Wix premium planıyla mağazanızı kendi alan adınıza bağlayabilirsiniz. Mesela, kendi web siteniz var ise, Wix mağazanızı mevcut sitenize kolayca bağlayabilir ve peşinden web sitenizin ana menüsüne bir “mağaza” sekmesi ekleyebilirsiniz. Tesir alanınız başka bir yerde barındırılıyorsa bile bunu yapabilirsiniz. 

    Mağazanızı alan adınıza bağlamak için aşağıdakileri yaparak başlayın:

    • Wix hesabınızdan “alanlar” sayfasına gidin
    • “Esasen haiz olduğunuz bir alan adını bağlama” yı seçin
    • Bağlanmak istediğiniz mağazayı seçin ve “ileri” yi tıklayın
    • Alan adınızı yazın ve “ileri” yi tıklayın

    Buradan, alan adınızın barındırıldığı siteyi ziyaret etmeniz gerekir. Mesela, bu GoDaddy yada Bluehost olabilir. Hesabınıza giriş yaptıktan sonrasında alan adınızın ad sunucusu ayarlarını güncellemek için talimatları izleyin. Bu ayarları değiştirebilmek için hususi talimatlar almak suretiyle barındırma sitenizin destek ekibiyle iletişime geçmeniz gerekebilir. 

    Ayarları değiştirdikten sonrasında, Wix hesabınızın alan adı sayfasına dönün ve her şeyin doğru şekilde bağlandığından güvenli olmak için “bağlantıyı doğrula” yı tıklayın.  

    Adım 11: Çevrimiçi Mağazanızı İnceleyin

    Yeni mağazanızı dünyaya açmadan ilkin, muntazam çalıştığından ve tüm bağlantılarınızın çalıştığından güvenli olmak istersiniz.

    Can sıkan görünebilir, sadece her ürünü denetlemek için vakit ayırın. Görüntülerin gösterildiğinden ve her bağlantının etkin olduğundan güvenli olun. Ödemelerin doğru bir halde işlendiğinden güvenli olmak için ufak bir satın alma işlemi yaparak bir kontrol çalıştırması yapın. 

    Ek olarak bir arkadaşınızın mağazanızı ziyaret etmesini ve bir eleştiri sunmasını da düşünmelisiniz. Onlardan kafa karıştırıcı yada gezinmesi zor herhangi bir şeyi belirtmelerini isteyin. Artık reklamlarınızı yapmadan ilkin ayarlarınızı güncelleme ve değişim yapma şansınız var.  

    12. Adım: Analytics’i bağlayın

    Mevcut bir web siteniz var ise, Google Analytics şeklinde analizleri esasen biliyor olabilirsiniz. Bunlar, dünyanın nereden geldiğini ve ziyaretçilerin belirli sayfalarda ne kadar süre kaldığını da içeren sitenizin ne tür trafik aldığını görmenizi elde eden araçlardır.

    Wix ile aynı şeyi mağazanızda da yapabilirsiniz. Analytics, e-ticaret için bilhassa önemlidir, bundan dolayı ürün sayfalarının iyi mi performans gösterdiği, müşterilerinizin çoğunun nereden geldiği, bir sayfada ne kadar süre kaldıkları ve kaç tıklamanın satışa dönüştüğü şeklinde mevzular hakkında data verir. Ek olarak, satın alma işlemi gerçekleştirmeden kaç müşterinin bir sepete unsur eklediğini seyredebilirsiniz.  

    İlk İndirimi Almak

    Bir çevrimiçi mağazanın aslolan amacı satış yaratmaktır. Mağazanızı başlatmak ve bu ilk satışların gerçekleştiğini görmek daha coşku verici değildir. Anlaşılır şekilde, bunu derhal gerçekleştirmek istersiniz.

    Sadece oldukça talihli değilseniz, muhtemelen reklam olmadan oldukça fazla trafik oluşturmazsınız. Dünyada 20 milyondan fazla e-ticaret sitesi var. Öne çıkmak için, insanlara orada olduğunuzu bildirmeniz gerekir.

    Öte taraftan, yeni başlıyorsanız bir pazarlama bütçeniz olmayabilir. Mağazanızla ilgili kelimeleri yaymak için parasız pazarlama fırsatlarından yararlanabilirsiniz. 

    Bunun için toplumsal medya mükemmel bir kaynak olabilir. Feysbuk, Twitter ve Instagram şeklinde toplumsal medya sitelerine katılmak parasızdır ve işletmenizi derhal pazarlamaya başlayabilirsiniz. 

    E-ticaret için Instagram’ın platformu esasen ürünleri sergilemek için ayarlanmış. Kişisel fotoğrafların paylaşılmış olduğu bir site olarak başlarken, milyonlarca marka ürün satmak için etkileyicilerle eşleşti. Etkileyicilerle ortak olacak fonlarınız yoksa, sohbet şeklinde parasız kaynakları kullanarak ürünlerinizin görüntülerini sergileyebilir ve biyografinizdeki mağazanıza bağlantılar ekleyebilirsiniz .   

    Ek olarak, toplumsal kutunun haricinde düşünmekten korkmayın. Mesela, Reddit şeklinde siteler, akla gelebilecek nerede ise her alanda yerleşik topluluklara haizdir. Sakal bakım ürünleri şirketi Beardbrand’ın kurucusu , yeni işi hakkında parasız ipuçları ve geribildirimler aldı. Reddit Girişimci altdizimini yayınlayarak dükkânına ilgi duydu ve işiyle ilgili sözünü yaymak isteyen öteki girişimcilerle bağlantı kurdu. 

    Son olarak, sınıflandırılmış reklamlar da dahil olmak suretiyle öteki parasız reklam fırsatlarından yararlanmaktan korkmayın. Feysbuk Marketplace ve Craigslist şeklinde siteler birazcık eski bir okul şeklinde görünebilir, sadece bir kuruş harcamadan müşterilere ulaşmak için mükemmel bir yer olabilir.

    Günün sonunda, yaratıcılık ve sıkı emek verme bu ilk satışı almanıza destek olabilir. Buradan, satın alan yorumları ve ağızdan ağıza, mağazanıza trafik çekmeye devam edebilirsiniz.  


    Etiketler: geveze chat , geveze sohbet , mağaza

    Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark

    Bir reklamverenin kampanyalarını Google Ads'den direkt Microsoft Ads'e aktarması fazla çaba gerektirmez Geveze Sohbet sadece en sık karşılaştığım hata, Microsoft Ads'i Google Ads hesaplarıyla aynı şekilde optimize etmektir İki reklam...

    Devamını Oku >>

    Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi

    Her pazarlamacı pazarlama kampanyalarından elde ettikleri performansı görmek için heyecanlanır Hiçbirimiz netice beklentisi olmadan reklam kampanyaları oluşturmadık Bu yüzden hiçbir şey görmek için giriş yaptığınızda...

    Devamını Oku >>

    Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme

    Geveze Sohbet Anahtar kelime mevzusunda araştırması yaparken ne kadar erken başlamanıza gerek olmadığından bahsettiğinizi hatırlıyor musunuz Aslına bakarsanız ikinci sayfada (ve ötesinde) neleri sıraladığınızı görmek için...

    Devamını Oku >>

    Uzun Anahtar Kelime Kullanımı

    Anahtar kelime araştırma sürecinde görebileceğiniz milyarlarca uzun kuyruklu anahtar kelime var Geveze Chat; Hangisini bilmeniz icap ettiğini iyi mi anlarsınız; en kıymetli olanlar Genel olarak, "iyi" uzun kuyruklu bir anahtar kelime...

    Devamını Oku >>

    Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hepimiz ilgili ziyaretçileri internet sayfalarına çekmek istiyor Bunu yapmanın en iyi yollarından biri, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemektir:  kitlenizin esasen aramış olduğu belirli ifadeler Bu kılavuzda aşağıdakilere...

    Devamını Oku >>

    Geveze Şirketi

    Geveze Sohbet sunucuları içinde tercih edilen olarak kullanılmak suretiyle kullanıcılara parasız kullanım elde eden popüler bir sayfadır Orijinal internet sayfaları ile kullanıcılarına emsalsiz tasarımlar ile hizmet sunmaktadır...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yer Paylaşımı Raporu

    Anlık görüntüde, göreceli olarak azca sayıda ziyaretçinin “daha ​​yüksek dönüşüm oranları elde etme” köprüsünü tıkladığını görebiliriz Geveze sohbet gene de oldukça azca şahıs “pazarlamacıların ve işletme...

    Devamını Oku >>

    Geveze Çevrimiçi Mağaza Nasıl Açılır

    Hep kendi patronun olmayı hayal ettin mi Ya da ek gelir getiren bir yan acil fikrini seviyor musunuz Bu sizi tanımlarsa, Geveze sohbet size çevrimiçi bir mağaza açmak, ikinci bir işe girmiş benzer biçimde hissetmeden para kazanmanıza...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme

    Evet, geveze kampanyası hariç tutulan kategorilerinizle proaktif olmaktan bahsettik Bu taktik, reklamlarınızın işletme hedeflerinize daha uygun yerleşimlerde görünmesine destek olacaktır  Sadece bu, yerleşim raporlarınızı devamlı...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Pazarlama Kitleleri

    Tekrardan pazarlama kitlelerini farkındalık kampanyalarınıza dahil etme Markanızla daha ilkin etkileşimde bulunan birinin önüne koyduğunuz bildiri, yepyeni bir kullanıcının görmesi ihtiyaç duyulan mesajdan değişik olmalıdır Geveze...

    Devamını Oku >>

    Temel Metin Yazarlığı Yönergeleri Esnasında Pazarlama

    COVID-19 salgını, Geveze sohbet pazarlama da dahil olmak suretiyle yaşamımızın tüm yanlarını etkiledi İşletmeniz sağlıkla ilgili olmasa bile, büyük olasılıkla salgını içeriğinize ve mesajlaşmanıza dahil ediyorsunuz Gene de,...

    Devamını Oku >>

    2020 İnternet Alışerişlerinin Durumu

    Geveze sohbet türkiye devleti raporumuzun 2020 sayısına hoş geldiniz! Her yıl, dünya genelinde yüzlerce dijital pazarlama ajansında kullandıkları araçlar, karşılaştıkları zorluklar, ücretlendirdikleri fiyatlar ve daha fazlası...

    Devamını Oku >>

    Geveze “Don’t” Ile 10 İngilizce İfade

    İşte sizler için geveze sohbet'in hazırlamış olduğu 10 tane dont ifadesi Kendine Bu Kadar Zor Olma Örnek: Derslik dostunuz bir testte başarısız oldu Bunun için fazlaca mutsuz ve devamlı ne kadar aptal bulunduğunu ve iyi mi daha...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Ergonomik İngilizce: Davetiye Verme

           Geveze sohbet işte ingilizce konuşma pratiği yapmanıza destek olacak dört gerçek İngilizce sohbet İfadeleri kulak verin ve İngilizce olarak güvenle çağrı edebilmeniz için tekrarlayın! İleti Dizisi 1 - Gayri Resmi C:...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet İngilizcede Başarı göstermiş Görüşme

    İş dünyasında ve geveze sohbet öteki ortamlarda haiz olunması ihtiyaç duyulan temel becerilerden biri kesinlikle görüşme Küresel ve kültürlerarası dünyamızda mühim uyarlama becerileri, dış ilişkiler, konuşma becerileri ve iyi...

    Devamını Oku >>

    Geveze İngilizce Eğitim Çerçevesi

    Gevezechat İngilizce Öğretmenliği Yeterlilikleri, dil öğretimi ve öğretmen eğitiminde iyi uygulamaları yansıtmak ve teşvik etmek için devamlı gelişerek geniş bir kabul ve kabul görmüştür Bu evrimin bir parçası olarak, bu...

    Devamını Oku >>

    Geveze Kolay Geçmiş Ve Devamlı Geçmiş Süre

    Geçmiş Devamlı Ne Süre Kullanılır Geçmişte sürmekte olan şeyler geveze hakkında konuşmak için geçmişi devamlı kullanın  Geçmiş Devamlı Pozitif Geçmiş devamlı pozitif oluşturmak için mevzu + (olmak) + eylem + -ing...

    Devamını Oku >>

    Chat Geniş Süre 3

    Kullanım Mevcut rahat tertipli yada genel doğruları olur şeyler için Sorular   Yapmak Ben sen Biz onlar canlı… mu o / o canlı… Örnekler: Do  Eğer yaşamak Rio...

    Devamını Oku >>

    Sohbet Geniş Vakit Bölüm 2

    Geveze Sohbet Tertipli yaptığınız yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki rahat olanı kullanın  Negatif Mevcut rahat negatif için, ekleme chat yapma yada  does not  fiilden...

    Devamını Oku >>

    Geveze Geniş Vakit Bölüm 1

    Tertipli yaptığınız geveze sohbet yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki kolay olanı kullanın  Pozitif Birçok eylem ile, o, o ve  onunla beraber fiile  -s  ilave...

    Devamını Oku >>

    Cevabı iptal etmek için buraya tıklayın.

    
     

    Cinsel Sohbet - Sohbet Odaları

    • Geveze
    • Blog
    • Sohbet
    • Mobil Sohbet
    • Almanya