• Geveze
  • Blog
  • Sohbet
  • Mobil Sohbet
  • Almanya

Sohbete Katıl :)



Son Yorumlar

    Kategoriler

    • Sohbet

    Son Yazılar

    • Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark
    • Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi
    • Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme
    • Uzun Anahtar Kelime Kullanımı
    • Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hatırlatmalar

    • Sohbet.Tube'ye katılmak tamamen bedava olmakla birlikte reşit olmanız gerekmektedir.
    • Sohbet sırasında yaşadığınız problemden ötürü yardım almak için #OperHelp yardım kanalımızdan yöneticilerimize başvurabilirsiniz.
    • Hakaret, cinsel içerikli saldırılarda bulunmak kesinlikle yasaktır, tekrarı halinde ban cezası uygulanmaktadır.
    • T.C. kanunlarına aykırı bir işlem Sohbet.Tube'de uygulanamaz.
    • Mobil telefonlarınızdan sohbet odalarımıza katılıyorsanız, mobil sohbet android uygulamamıza göz atabilirsiniz.

    Sıkça Sorulan Sorular

    • Sohbet yapmak ücretli mi? >> Hayır.

    Google Ads ve Microsoft Advertising arasındaki 3 ana fark

    24.05.2020 20:37

    Bir reklamverenin kampanyalarını Google Ads’den direkt Microsoft Ads’e aktarması fazla çaba gerektirmez. Geveze Sohbet sadece en sık karşılaştığım hata, Microsoft Ads’i Google Ads hesaplarıyla aynı şekilde optimize etmektir. İki reklam platformu içinde, reklamverenlerin kampanyalarını daha iyi optimize etmek için hatırlamaları ihtiyaç duyulan birkaç fark vardır.

    Bu yazıda, Google ile Microsoft içinde adım atmak için bilmenizde fayda olacak üç mühim farkı paylaşacağım. Bu şekilde, bir dahaki sefere girdiğinizde ve kanallardaki söz mevzusu alanları optimize ettiğinizde, doğru kararları verdiğinizden güvenilir olacaksınız!

    Reklam yayını vakit planlaması

    Kullananların reklamlarını hedefleyebilmesinin yada hatta yalnızca belirli teklif ayarlamaları yapabilmesinin bir yolu reklam yayını vakit planlamasıdır. Reklamverenler, reklamlarının gösterilmesini istedikleri günün saatini ve haftanın gününü seçebilir. Ek olarak belirli teklif ayarlamaları yapmak için zamanları planlayabilirler. Reklamverenlerin dikkatle yapması ihtiyaç duyulan şey, varsayılan olarak hem Google Ads’de hem de Microsoft Ads’de aynı reklam vakit planlaması ayarlarını yapmaktır.  Geveze Chat bunların değişik kanallar bulunduğunu anımsamak önemlidir, bu yüzden her bir kanal için reklam planlamasının iyi mi çalıştığını bilmeniz ve hesabınız için neyin en iyi performansı gösterdiğini görmek için verileri denetim etmeniz gerekir.

    Google Ads’de, reklam planlamanızı düzenlemeye gittiğinizde (yukarıda görüldüğü şeklinde) Google, hesabınızın hangi saat diliminde bulunduğunu hatırlatır. Bunun sebebi, Google’daki reklam vakit planlamanızın Google’ınızı oluştururken seçtiğiniz saat dilimine dayanmasıdır . Reklamlar hesabı. Yukarıdaki resimde, hesap Pasifik Saati’dir ve tüm günleri tüm saatlerde hedefler. Bu hesap Türkiye’yi hedefliyorsa sadece saatleri saat 8:00 ile 17:00 içinde değişiklik yapmak isterse, Doğu Saati’ndeki kullananların reklamları 11:00 ile 8 içinde göreceğini akıllarında tutmaları gerekir: 00 pm Bu kulağa ideal gelmiyorsa, reklamveren her saat dilimini aynı saate ayarlı tutmak istiyorsa ayrı kampanyalar oluşturmak zorunda kalacaktır.

    Artık Microsoft Ads ile reklam yayını vakit planlaması değişik çalışıyor. Yukarıdaki resimde görüldüğü şeklinde, Microsoft’un reklam yayını vakit planlamasının, reklamı görüntüleyen kişinin konumuna bağlı bulunduğunu görebilirsiniz . Dolayısıyla, aynı reklamveren tüm ABD’yi hedefleyebilir, saatleri 08: 00-17: 00 içinde tutabilir ve bunu gerçekleştirmek için çeşitli kampanyalara haiz olmak zorunda kalmaz.

    Arama ağı iş ortağı hedefleme seçenekleri

    Hem Google Ads hem de Microsoft Ads, arama ortak ağlarına haizdir. Bunlar, reklamverenlerin arama ağı reklamlarının erişimini ana Google.com ve Bing.com alan adlarının ötesine genişletmelerine olanak tanıyan öteki sitelerdir. Bu bölümde, kanallar içinde birkaç fark vardır. Arama ağı iş ortağı ağları Google ile Microsoft içinde farklılık gösterir ve her ağı hedefleme şeklimiz de farklıdır. Ek olarak, Google’ın arama ortakları kampanya düzeyinde belirlenir. Microsoft’ta, reklam ağı dağıtımımızı reklam grubu düzeyinde ayarlayabiliriz.

    Google’ın Arama Ağı İş Ortağı Ağı, yüzlerce internet sayfasını (mesela ask.com) ve YouTube şeklinde öteki Google sitelerini ihtiva eder . Varsayılan olarak, Google kampanyalarınızı otomatikman Arama Ağı İş Ortakları ayarına dahil eder. Arama ağı iş ortaklarına ilişkin sonuçların kampanya verilerinizi segmentlere ayırırken alt düzeyde bulunduğunu görürseniz, iş ortaklarını kaldırmak ve ayarları kaydetmek yalnızca farenizin iki tıklaması yeterlidir. Geveze Maalesef Google’da arama ortaklarını hedeflemek bir “hepsi içeri” yada “hepsi dışarı” özelliğidir. Yalnızca Google’daki arama ortaklarını hedefleyemezsiniz.

    Microsoft Ads’deki reklam dağıtım ayarlarınızı yaparken Bing’in yanı sıra reklamlarınızın AOL ve Yahoo ağlarında da gösterilebildiğini görebilirsiniz. Artık Google’ın aksine, arama ağı reklamlarınızı yalnız Bing.com’da hedeflemek için bir seçenek yok, bu da talihsiz bir durum. Yalnızca arama ağı sitelerini hedeflemek isteseniz bile, gene de Bing, AOL ve Yahoo topluca seçeneğini belirlemeniz gerekir.

    Microsoft Ads’deki reklam dağıtımında sevdiğim şey, ortaklarını “haiz olunan ve işletilen” ve “sendikasyondaki arama ortakları” ile ayıran seçeneklere haiz olmalarıdır. Her ne nedenle olursa olsun, iş ortağı seçeneklerinden birinin öbürlerinden mühim seviyede daha iyi performans gösterdiğini görürseniz, reklam gruplarınız için “yalnızca hedef” hedefleme yöntemini kullanma olanağına sahipsiniz. Bu , bu kanallardaki performansı mümkün olduğunca en üst düzeye çıkarmak için kampanyalarınızı iyi mi optimize edebileceğiniz mevzusunda büyük bir farktır .

    Arama için pazardaki kitleler

    Belirli bir ürün yada hizmet kategorisinde etken olarak araştırma yapma yada satın almaya hazır olma olasılığı daha yüksek olan kullanıcı gruplarına değişik teklifler vermek istiyorsanız, Google Ads ve Microsoft Ads, reklamverenlerin bu pazardaki kitleleri set kampanyalarına eklemelerine izin verir . Bu kitleleri, ayarlarımızda bir hedefleme yada gözlem (yalnızca Microsoft için teklif) kapasitesinden kullanma seçeneğimiz de var. Her iki kanalda da, bu kitleler için tekliflerimizi% 900’e kadar artırabilir yada bu kitleler için teklifleri% 90’a kadar azaltabiliriz.

    İki kanal arasındaki bu kitleler için en büyük fark, her kanaldaki kampanyalarımıza eklememiz ihtiyaç duyulan gerçek seçeneklerdir. Mesela Microsoft, “Romantizm ve İlişkiler” yada “Paket Servisi ve Teslimat” şeklinde alt kategori seçeneklerine haiz bir “Toplumsal” kategorisine haizdir. Google’ın bu seçenekleri yoktur. Ve her kanalın ötekinin haiz olmadığı birkaç kategori yada alt kategori var. Kanallar içinde aynı olduklarını varsaydığınız için kampanyalarınıza ek pazardaki kitle katmanları eklemeyi kaçırıp kaçırmadığınızı görmek için birazcık vakit ayırın. 

    Bu yayını yazarken, Google’da bulunan tüm pazardaki kitlelerin bir listesini bulamadım. Sadece, yenileri eklendikçe güncellenen tüm Microsoft pazardaki kitlelerinin sıralaması.

    Ihmal etmeyin, Google Ads ve Microsoft Advertising ayrı kanallardır

    Google Ads hesap bilgilerini Microsoft Advertising’e kolayca dışa aktarabilmek büyük bir vakit tasarrufu sağlar . Sadece bu, Microsoft Advertising’in bir kopyala ve yapıştır kanalı olduğu anlamına gelmez. Sen olmayabilir oldukca trafik olarak almak Google ile yapmış olduğu şeklinde Microsoft yada Google ile yapabileceğiniz şeklinde Microsoft ile kadar harcama olmayabilir, fakat bir çapraz platform stratejisinin yararları elde etmek için her platform için optimize gerek . İncelenecek üç temel fark şunlardır:

    1. Reklam yayını vakit planlaması
    2. Arama ağı iş ortağı hedefleme seçenekleri
    3. Arama Ağı kampanyaları için pazardaki kitle

    Kanalları iyi mi kullanacağımızı ne kadar iyi bilirsek, optimizasyonlarımız o denli iyi olur. İki kanal arasındaki farklardan yalnız birkaçından bahsettim, fakat inanırım konuşabileceğimiz oldukca daha çok şey var. Katkıda bulunacak başka bir şeyiniz var ise, aşağıdaki yorumlarda bizlere bildirin.


    Etiketler: geveze , geveze chat , geveze sohbet , google ads , microsoft ads

    Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi

    Her pazarlamacı pazarlama kampanyalarından elde ettikleri performansı görmek için heyecanlanır Hiçbirimiz netice beklentisi olmadan reklam kampanyaları oluşturmadık Bu yüzden hiçbir şey görmek için giriş yaptığınızda...

    Devamını Oku >>

    Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme

    Geveze Sohbet Anahtar kelime mevzusunda araştırması yaparken ne kadar erken başlamanıza gerek olmadığından bahsettiğinizi hatırlıyor musunuz Aslına bakarsanız ikinci sayfada (ve ötesinde) neleri sıraladığınızı görmek için...

    Devamını Oku >>

    Uzun Anahtar Kelime Kullanımı

    Anahtar kelime araştırma sürecinde görebileceğiniz milyarlarca uzun kuyruklu anahtar kelime var Geveze Chat; Hangisini bilmeniz icap ettiğini iyi mi anlarsınız; en kıymetli olanlar Genel olarak, "iyi" uzun kuyruklu bir anahtar kelime...

    Devamını Oku >>

    Uzun anahtar kelimeler iyi mi bulunur (ve niçin önemlidir)

    Hepimiz ilgili ziyaretçileri internet sayfalarına çekmek istiyor Bunu yapmanın en iyi yollarından biri, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemektir:  kitlenizin esasen aramış olduğu belirli ifadeler Bu kılavuzda aşağıdakilere...

    Devamını Oku >>

    Geveze Şirketi

    Geveze Sohbet sunucuları içinde tercih edilen olarak kullanılmak suretiyle kullanıcılara parasız kullanım elde eden popüler bir sayfadır Orijinal internet sayfaları ile kullanıcılarına emsalsiz tasarımlar ile hizmet sunmaktadır...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yer Paylaşımı Raporu

    Anlık görüntüde, göreceli olarak azca sayıda ziyaretçinin “daha ​​yüksek dönüşüm oranları elde etme” köprüsünü tıkladığını görebiliriz Geveze sohbet gene de oldukça azca şahıs “pazarlamacıların ve işletme...

    Devamını Oku >>

    Sohbet İkinci Adım için Mağaza İsminizi Seçin.

    Geveze sohbet mağaza açmak mevzusunun devamını açıklamaktadır, Birinci mevzuyu okuduysanız burayı okuyarak uygulamaya devam edebilirsiniz Bir ihtimal esasen aklınızda bir mağaza adı var Eğer öyleyse, tebrikler Birçok...

    Devamını Oku >>

    Geveze Çevrimiçi Mağaza Nasıl Açılır

    Hep kendi patronun olmayı hayal ettin mi Ya da ek gelir getiren bir yan acil fikrini seviyor musunuz Bu sizi tanımlarsa, Geveze sohbet size çevrimiçi bir mağaza açmak, ikinci bir işe girmiş benzer biçimde hissetmeden para kazanmanıza...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme

    Evet, geveze kampanyası hariç tutulan kategorilerinizle proaktif olmaktan bahsettik Bu taktik, reklamlarınızın işletme hedeflerinize daha uygun yerleşimlerde görünmesine destek olacaktır  Sadece bu, yerleşim raporlarınızı devamlı...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Pazarlama Kitleleri

    Tekrardan pazarlama kitlelerini farkındalık kampanyalarınıza dahil etme Markanızla daha ilkin etkileşimde bulunan birinin önüne koyduğunuz bildiri, yepyeni bir kullanıcının görmesi ihtiyaç duyulan mesajdan değişik olmalıdır Geveze...

    Devamını Oku >>

    Temel Metin Yazarlığı Yönergeleri Esnasında Pazarlama

    COVID-19 salgını, Geveze sohbet pazarlama da dahil olmak suretiyle yaşamımızın tüm yanlarını etkiledi İşletmeniz sağlıkla ilgili olmasa bile, büyük olasılıkla salgını içeriğinize ve mesajlaşmanıza dahil ediyorsunuz Gene de,...

    Devamını Oku >>

    2020 İnternet Alışerişlerinin Durumu

    Geveze sohbet türkiye devleti raporumuzun 2020 sayısına hoş geldiniz! Her yıl, dünya genelinde yüzlerce dijital pazarlama ajansında kullandıkları araçlar, karşılaştıkları zorluklar, ücretlendirdikleri fiyatlar ve daha fazlası...

    Devamını Oku >>

    Geveze “Don’t” Ile 10 İngilizce İfade

    İşte sizler için geveze sohbet'in hazırlamış olduğu 10 tane dont ifadesi Kendine Bu Kadar Zor Olma Örnek: Derslik dostunuz bir testte başarısız oldu Bunun için fazlaca mutsuz ve devamlı ne kadar aptal bulunduğunu ve iyi mi daha...

    Devamını Oku >>

    Geveze Chat Ergonomik İngilizce: Davetiye Verme

           Geveze sohbet işte ingilizce konuşma pratiği yapmanıza destek olacak dört gerçek İngilizce sohbet İfadeleri kulak verin ve İngilizce olarak güvenle çağrı edebilmeniz için tekrarlayın! İleti Dizisi 1 - Gayri Resmi C:...

    Devamını Oku >>

    Geveze Sohbet İngilizcede Başarı göstermiş Görüşme

    İş dünyasında ve geveze sohbet öteki ortamlarda haiz olunması ihtiyaç duyulan temel becerilerden biri kesinlikle görüşme Küresel ve kültürlerarası dünyamızda mühim uyarlama becerileri, dış ilişkiler, konuşma becerileri ve iyi...

    Devamını Oku >>

    Geveze İngilizce Eğitim Çerçevesi

    Gevezechat İngilizce Öğretmenliği Yeterlilikleri, dil öğretimi ve öğretmen eğitiminde iyi uygulamaları yansıtmak ve teşvik etmek için devamlı gelişerek geniş bir kabul ve kabul görmüştür Bu evrimin bir parçası olarak, bu...

    Devamını Oku >>

    Geveze Kolay Geçmiş Ve Devamlı Geçmiş Süre

    Geçmiş Devamlı Ne Süre Kullanılır Geçmişte sürmekte olan şeyler geveze hakkında konuşmak için geçmişi devamlı kullanın  Geçmiş Devamlı Pozitif Geçmiş devamlı pozitif oluşturmak için mevzu + (olmak) + eylem + -ing...

    Devamını Oku >>

    Chat Geniş Süre 3

    Kullanım Mevcut rahat tertipli yada genel doğruları olur şeyler için Sorular   Yapmak Ben sen Biz onlar canlı… mu o / o canlı… Örnekler: Do  Eğer yaşamak Rio...

    Devamını Oku >>

    Sohbet Geniş Vakit Bölüm 2

    Geveze Sohbet Tertipli yaptığınız yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki rahat olanı kullanın  Negatif Mevcut rahat negatif için, ekleme chat yapma yada  does not  fiilden...

    Devamını Oku >>

    Geveze Geniş Vakit Bölüm 1

    Tertipli yaptığınız geveze sohbet yada genel olarak doğru olan şeyler hakkında konuşmak için şimdiki kolay olanı kullanın  Pozitif Birçok eylem ile, o, o ve  onunla beraber fiile  -s  ilave...

    Devamını Oku >>

    Cevabı iptal etmek için buraya tıklayın.

    
     

    Cinsel Sohbet - Sohbet Odaları

    • Geveze
    • Blog
    • Sohbet
    • Mobil Sohbet
    • Almanya