Geveze Sohbet Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme

Geveze Sohbet Odaları

Geveze Sohbet Yerleşim raporlarınızı gözden geçirme

Evet, geveze kampanyası hariç tutulan kategorilerinizle proaktif olmaktan bahsettik. Bu taktik, reklamlarınızın işletme hedeflerinize daha uygun yerleşimlerde görünmesine destek olacaktır . Sadece bu, yerleşim raporlarınızı devamlı denetim etmekte özgür olduğunuz anlamına gelmez. Yönetilen yerleşim hedefleme kullanmıyorsanız, reklamlarınızın nerede gösterileceğini incelemek için tutarlı bir plan oluşturun.

Yerleşimler Raporundayken, reklamverenler “Reklamların Nerede Gösterildiğini” incelemeyi seçebilir. Proaktif olarak daha yüksek düzeydeki kategori hariç tutmalarını uygulamadıysanız, raporlarınızda sıkça görülen daha geniş (ve potansiyel olarak düşük performans gösteren) yerleşimler görebilirsiniz. Hemen sonra, yerleşimleri tek tek hariç tutma seçeneğiniz olur yada daha ilkin bahsettiğimiz daha yüksek düzeylerde kategori hariç tutma eklemeyi haklı göstermek için düşük performans gösteren yerleşim temaları bulabilirsiniz. Daima yeni hedefleme seçeneklerini kontrol eden (bizi izlemeye devam edin) çalışkan bir sohbet pazarlamacısı olduğunuzdan, son optimizasyonlarınızdan bu yana yerleşim performansının iyi mi değiştiğini görmek için Yerleşim raporlarına daha sık geri dönmeniz gerekebilir.

Hedefleme seçeneklerinden yakınma etme

Şirketlerin görüntülü reklam kampanyalarına katıldığını gördüğüm bir öteki hedef de, değişik bir şey kontrol etmeden uzun süre aynı hedefleme seçeneklerini kullanmaktır. Google Ads’de hedefleriniz için tutarlı bir halde çalışan temel hedefleme seçenekleri bulsanız bile, gene de daha iyisini yapmak için çaba izah edebilirsiniz. Görüntülü Reklam Kampanyası Planlayıcı kaldırılmış olabilir, sadece Kitle Yöneticisi aracında Hususi Kitleler oluşturmak kontrol etmek için birçok değişik düşünce bulmanıza destek olabilir .

Hususi amaçlı kitleler, hemde chat video hem de görüntülü reklamcılık bilinçlendirme kampanyaları için favori hedefleme seçenekimdi. Görüntülü Reklam Ağı için hususi hedef kitleler ek olarak bir avantajla beraber gelir. Google, bu kitleleri oluşturan reklamverenlere, kitlelerimize eklemeyi seçebileceğimiz tavsiye edilen anahtar kelimelerin bir listesini görüntülemelerini sağlar. YouTube için hususi hedef kitleler oluştururken bu özellik görünmez .

Kontrol etmek için yeni hususi hedef kitle fikirleriniz bittiğini düşünüyorsanız yada nereden başlayacağınızı bile bilmiyorsanız, Google’ın sizin için daha da fazla seçeneği olabilir. Reklam gruplarınıza eklemek suretiyle kitleleri araştırırken Google, kontrol etmeniz için otomatikman oluşturulan hususi hedef kitlelerin bir listesini evvel derlemiş olabilir. Bu kitleler, tekrardan pazarlama listelerinizden, Sohbet Arama Ağı kampanyalarından, internet sayfası içeriğinden, kullanıcı davranışından vb. Oluşturulabilir. Otomatik oluşturulan kitleler, kontrol etmek için yeni fikirlerim bittiğinde birkaç hesapta benim için oldukca iyi çalıştı, bundan dolayı yeni fikirleriniz tükeniyorsa onlara bir talih verin.

Mevzular, Yakın İlgi Alanı Kitleleri vb. Şeklinde daha geniş hedefleme kategorilerinden yeni seçeneklerin kontrol edilmesi gene de işe yarayabilir. Erişimimi genişletmeden ilkin daima izleyicilerimle olabildiğince spesifik emek harcamayı tecrübe etmek ve adım atmak isterim. Çalışan belirli hedefleme seçenekleri bulursanız, bu mükemmel! Fakat şikayetçi olmayın. Hedef müşterinize ulaşmak için yeni kitleleri kontrol etmeye devam edin; hususi kitleler, testlerin görüntülenmeye devam etmesini sağlamanın kolay bir yoludur.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sohbet - gabile sohbet