Geveze Sohbet Yer Paylaşımı Raporu

Geveze Sohbet Odaları

Geveze Sohbet Yer Paylaşımı Raporu

Anlık görüntüde, göreceli olarak azca sayıda ziyaretçinin “daha ​​yüksek dönüşüm oranları elde etme” köprüsünü tıkladığını görebiliriz. Geveze sohbet gene de oldukça azca şahıs “pazarlamacıların ve işletme sahiplerinin” karşılaşmış olduğu genel problemler metnini tıkladı. Bu bizlere, bu blog gönderisinin okuyucularının, daha yüksek dönüşüm oranları elde etmekten oldukça, kendileri benzer biçimde insanların karşılaşmış olduğu genel sorunlarla daha çok ilgilendiklerini söylüyor.

Bu bilgilerle, pazarlamacılar ve işletme sahiplerinin karşılaştıkları genel sorunlara ilişkin yeni yada mevcut içeriğe bağlantı oluşturarak blog okuyucularının etkileşimde bulunmasını ve içeriğinizi ilerletmesini sağlayabilirsiniz.

Web Sitenizi Geliştirmek için Tıklama Haritalarını Kullanmanın Gelişmiş Yolları

Geveze chat tıklama okumalarını ve yorumlarını askıya aldıktan sonrasında, bu tarz şeyleri daha gelişmiş şekillerde kullanmaya başlayabilirsiniz; bunlardan daha çok data ve daha çok kıymet elde etmek ve internet sayfası kullanıcı arayüzünü, dönüşüm oranını ve daha fazlasını iyileştirmek.

Hazır olduğunuzda, tıklama haritalarını kullanmanın daha gelişmiş 3 yolu:

Konfeti ve Bindirme Raporlarıyla Hususi Kullanıcı Değişkenlerini İzleme

Daha ilkin ele aldığımız benzer biçimde, Konfeti ve Yer Paylaşımı raporları, web sitenizdeki çeşitli sayfa öğelerini tıklayan kullananların profiline ve segmentlerine daha derinlemesine bakmanıza olanak tanır. Ek olarak, değişik kullanıcılara ulaşmak için bu kullanıcıları ve tıklamaları filtrelemenin sayısız yolu vardır.

Mesela, kullananların tıklama davranışı iyi mi seyredebilirsiniz giriş yapmış davranışına kıyaslanamaz olmayan kullanıcılar .

E-Tecim için, web sayfasında dönüşüm gerçekleştiren müşterilerin ve satın alma işlemi gerçekleştirmeyenlerin tıklama davranışlarına bakabilirsiniz. Bir çok e-ticaret internet sayfası bu detayları çerezler vesilesiyle izler ve bu detayları tıklama haritalarınıza entegre edilmiş olduğu geveze’ye aktarabilir.

Web sitenizde tecrübe etme testleri yapıyorsanız, tıklama haritaları gördüğünüz sonuçlara daha çok bağlam eklemenize destek olabilir. Tipik olarak, tecrübe etme kontrol yazılımı, iki varyanttan hangisinin evvelinde belirlenmiş hedef (dönüşümler, etkileşim vb.) İçin daha etkili bulunduğunu söyler.

Karışıma tıklama haritaları eklediğinizde, her iki değişkeni yan yana karşılaştırabilir ve her bir varyasyonun sayfadaki tıklama davranışını iyi mi değiştirdiğini anlayabilirsiniz.

Tıklama haritaları ve ısı haritaları, internet sayfası sahiplerinin kullananların web sayfalarıyla iyi mi etkileşime girdiğini idrak etmek için ellerinde bulunan en iyi araçlardan bazılarıdır. Artık bu tarz şeyleri iyi mi okuyacağınızı ve yorumlayacağınızı bildiğinize gore, web sitenizin UX’ini iyileştiren, dönüşüm oranlarınızı artıran, tecrübe etme testlerinize bağlam ekleyebileceğiniz ve daha pek oldukça şey yapabilirsiniz.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sohbet - gabile sohbet