Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi

Geveze Sohbet Odaları

Geveze Feysbuk Reklamlarınızın Yayınlanmamasının 4 Sebebi

Her pazarlamacı pazarlama kampanyalarından elde ettikleri performansı görmek için heyecanlanır. Hiçbirimiz netice beklentisi olmadan reklam kampanyaları oluşturmadık.

Bu yüzden hiçbir şey görmek için giriş yaptığınızda anlaşılır bir halde sinir bozucu. Kampanyalarınız için sıfırlar.

Devamlı belirgin olanı denetim ederek başlıyoruz: Açtım mı? Doğru tarih aralığında mıyım?

Peki ya bunların hepsi muntazam bir halde kurulmuşsa? O vakit nereye dönüyorsun?

Geveze sohbet Aşağıda, Feysbuk Reklamlarınızın yayınlanmamasının dört yaygın sebebi ve reklamlarınızın yine yayınlanmaya başlaması için bu sorunların her birinin iyi mi düzeltileceği açıklanmaktadır. Fakat ilkin bir uyarı yapacağım.

Uyarı: Reklamınızı görmemeniz, gösterilmediği anlamına gelmez

Inanırım yukarıda dikkatinizi dört niçin ve bir uyarı söyleyerek aldım, bu yüzden uyarı ile başlamamız icap ettiğini düşündüm.

Bunu söyleyerek adım atmak önemlidir: Reklamınızın yayınlanmaması ile sizin yada müşterinizin reklamlarınızı görmemesi içinde bir fark vardır.

Pek fazlaca pazarlamacı kendi reklamlarını görmek için konuşuyorum ve bunu anlıyorum. Neredeyse bir gurur deposudur ve ilk elden reklamlarınızın yayınlandığını bilmek faydalıdır.

Sadece, reklamlarınızı görmemeniz, yayınlanmadığı anlamına gelmez. Google Ads’den değişik olarak, Feysbuk reklamları gösterimleri kendiniz için tetiklemek birazcık daha zor olsa gerek. Google’da, hedeflediğiniz anahtar kelimeleri ararsınız ve reklam gösterilir yada gösterilmez. Feysbuk neredeyse o denli kolay değil.

Kullandığınız hedefleme türüne bağlı olarak, reklamınızı görmeniz mevzusunda neredeyse pozitif olabilirsiniz yada hedef kümesine dahil edilip edilmediğiniz mevzusunda tamamen karanlıkta olabilirsiniz. Benzer Kitle. Bu yüzden, bu yayının geri kalanında, reklamınızı asla göstermediği vakit odaklanacağım – reklamınızı kişisel olarak görmediğiniz kullanım durumuna değil.

Sebep # 1: Kitleniz fazlaca ufak

Geveze Chat Bir kayanın altında yaşıyorsanız, Feysbuk’un son birkaç senedir gizlilikle ilgili birkaç endişesi vardı. Firmanın işlerin “fazlaca ürkütücü” olmasını önlemek için çalışmasının bir yolu, reklamverenlerin bir reklam kampanyası yürütmek için minimum kitle boyutunu hedeflemelerini istemektir.

Hedef kitlenizde 1.000 etkin kullanıcı yoksa reklamlarınız Feysbuk’ta yayınlanmaz.

Bunun olmasının birkaç yolu vardır:

  • Hedefleme parametreleri yalnız seçtiğiniz onları yeterince kullanıcıya haiz değiliz.
  • Etkili olma çabasıyla neredeyse tüm kitlenizi hariç tutuyorsunuz.
  • Satın alan yükleme listeniz umduğunuz kadar şahıs ile eşleşmedi.
  • Hedefleme katmanlarınız yanlış ayarlanmış.

Bu yüzden, Feysbuk reklamlarınızla fazlaca, fazlaca hedefli olmaya ve yalnızca birkaç kişiye ulaşmaya çalışanlarınız için bu, reklamlarınızın asla gösterilmemesine niçin olabilir.

Bu mevzuda ne yapmalı

Burada iki fiil kursu vardır ve bu bir soruyla ilgilidir: Bu hususi kitlenin dışındaki kişiler reklamlarınızı görebilir mi?

Hayır ise, yeterince geniş olmadığı için seçili kitlenize pazarlama yapamazsınız.

Evet ise, fiil öğeniz kitlenizi kendinize itimat duyduğunuz şekilde genişletmektir. Bir ihtimal bazı ek davranışlar yada ilgi alanları eklemeniz gerekebilir, bir ihtimal demografik kısıtlamalarınızı genişletmelisiniz yada alan kişi yüklemesi ise listeye daha çok kullanıcı eklemeniz gerekebilir. Ne olursa olsun, reklam kampanyanızın Feysbuk’ta yayınlanması için 1.000 yada daha çok kullanıcının bulunmuş olduğu bir kesime ulaşmanız gerekir.

Sebep # 2: Reklamlarınız onaylanmadı yada sınırı olan

Sohbet odaları Feysbuk, platformda gösterebileceğiniz ve kitle boyutu yönergelerine benzer reklamlar söz mevzusu olduğunda da kurallara haizdir.

Bir görüntüde haiz olabileceğiniz metin miktarı ile ilgili engellemeler vardır. Her reklam öğesinin bir resimde yalnızca% 20’si metin olabilir, aksi takdirde gösterimleri sınırlanır yada tamamen kapatılır. Yüklemeden ilkin reklam öğenizi denetlemek için bu aracı kullanabilirsiniz .

Reklamverenler ek olarak yaş, politika, barınma, tarihleme vb. Benzer biçimde hususi kategoriler söz mevzusu olduğunda reklamlarla da sınırlıdır. Bunların her biri korumalı bir kategoridir ve platformda herhangi bir ayrımcılık yapılmamasını sağlamak için ek onay yada engellemeler gerektirir.

Tersine, bazı ender durumlarda, reklamınız bu ihlaller sebebiyle işaretlenir, sadece aslen ihlalde bulunmazsınız. Proaktif olma çabasıyla, Feysbuk kimi zaman dikkat adına satıra yakın olan reklamları otomatikman reddeder. Reklamlarınız yanlış onaylanmazsa, yine onaylanmalarını sağlamak için destek ekibine ulaşabilirsiniz. Telefonda ve bazı takiplerde iyi vakit alabilir, sadece çoğunlukla, yanlış olan tüm reddedilmeleri bozabilirim.

Bu mevzuda ne yapmalı

Bu seçenekleriniz oldukça sınırlıdır. Reklamları Feysbuk’un parametrelerine uyacak şekilde düzeltin, aksi takdirde reklamlarınız gösterilmez.

Bu, politik evrakları doldurmak, daha azca metin içeren yeni görüntüler oluşturmak, reklamlarınızın onaylanması için saatlerce Feysbuk desteğiyle telefonda olmak yada başka bir şey yapmak anlamına gelebilir. Sadece bu onay olmadan reklamlarınız gösterilmez.

Sebep # 3: Reklamınızın fazlaca fena yada düşük iştirakı var

Feysbuk, kullanıcılarına çevrenin ilgi çekici ve keyifli olduğundan güvenilir olmakla yükümlüdür. Reklam kampanyalarında, bu, fazlaca azca etkileşimi olan / asla etkileşimi olmayan yada etkileşimi fena olan reklamların fazlaca fazla pozitif etkileşimi olan reklamlar kadar sık ​​gösterilmediği anlamına gelir .

Tüm reklam öğeleri için üç unsur vardır:

  • Kalite Sıralaması: Reklamınızın algılanan kalitesinin sıralaması. Kalite, reklamlarınızla ilgili geri bildirim ve tıklama sonrası tecrübe kullanılarak ölçülür. Reklamınız, aynı kitle için rekabet eden reklamlara nazaran sıralanmıştır.
  • Etkileşim Oranı Sıralaması: Reklamınızın beklenen etkileşim oranının sıralaması. Etkileşim, tüm tıklamaları, beğenileri, yorumları ve paylaşımları ihtiva eder. Reklamınız, aynı kitle için rekabet eden reklamlara nazaran sıralanmıştır.
  • Dönüşüm Oranı Sıralaması: Reklamınızın beklenen dönüşüm oranının sıralaması . Reklamınız, aynı kitle için rekabet eden optimizasyon hedefinize haiz reklamlara nazaran sıralanmıştır.

Bu mevzuda ne yapmalı

Genel olarak önerdiğim ilk (ve en kolay) şey, yeni bir reklam oluşturmak ve daha iyi etkileşim kazanmasını ummaktır.

Bu işe yaramazsa ve çekişme yapmakta zorlanıyorsanız, reklamlarınızı bir etkileşim kampanyasına koymayı ve arkasından iyi etkileşim kurduktan sonrasında bu reklamları yeni bir kampanyada kullanmayı deneyin.

Bunlar işe yaramazsa, gördüğünüz reklam ilgi düzeyi teşhisine dayalı olarak uygulayabileceğiniz başka stratejiler de vardır.

Dürüst olmak gerekirse, reklamlarınızı iyi mi optimize etmeniz gerektiği mevzusunda o denli fazlaca potansiyel kombinasyon var ki, bence size bir görüntüde metinde göstermekten daha kolay. İşte Feysbuk’un bir araya getirmiş olduğu bir rehber:

Sebep # 4: Teklif / bütçe parametreleriniz fazlaca kısıtlayıcı

Feysbuk’un en kuvvetli yönlerinden biri, reklamlarınızı kimin göreceğini ve kimin görmeyeceğini belirleyen algoritmadır. Bir hedef kitle dahilinde bile, tüm kullanıcılar reklamınızı Feysbuk’un sunmuş olduğu bir açılış sayfası görünümü, potansiyel alan kişi formu gönderme, çevrimiçi satın alma, çevrimiçi satın alma, yada reklam etkileşimi.

Bu karar verme süreci, ister pozitif ister negatif olsun, performanstan öğrenmeye yönelik birazcık toleransla mümkün olur. Reklamverenler bütçelerimizle yada teklif hedeflerimizle fazlaca kısıtlayıcıysak bu öğrenme süreci engellenebilir.

İşte birkaç örnek:

Her biri 20 ABD doları karşılığında tişört satmak istediğimizi, sadece tutumlu olma çabasıyla, Feysbuk’a yalnızca 1 dolarlık bir bütçe veriyoruz ve dönüşümler için optimize etmesini sağlıyoruz. Kendilerini satabilecek en şaşırtıcı t-shirtlere haiz değilseniz (bu açıkça bu şekilde değildir, aksi takdirde Feysbuk’u kullanmazsınız), bu oldukça makul olmayan bir bütçe ve hedef kombinasyonudur. Bu kadar ufak bir bütçeyle, Feysbuk reklam sunamaz ve herhangi bir başarı göreceğine ve büyük olasılıkla reklamlarınızın sunumunu durduracağına inanacak kadar süratli öğrenemez.

Aynı şekilde, Feysbuk’un öğrenmeniz için günde 20 ABD doları tutarında makul bir bütçeniz bulunduğunu varsayalım, bunun yerine 1 ABD doları tutarında sıkı teklif sınırları belirleyin. Bütçeye benzer şekilde, Feysbuk’un yalnızca 1 $ ‘lık maksimum teklifle dönüşüm sağlama olasılığı en yüksek olan kesime ulaşmakta zorlanıyor. Başarıyı görmezse, yalnızca öğrenmek ve optimize etmek için hiçbir çekiş elde edemediği için reklamlarınızın sunumunu durdurur.

Bu mevzuda ne yapmalı

Feysbuk’a öğrenmesi ve optimize etmesi için kafi vakit tanımak için bütçenizi ve teklif kısıtlamalarınızı aynı doğrultuda tutun.

Bütçe için, hedef EBM’nin% 50’sini günlük bütçe olarak vermeye çalışıyorum . Bu yüzden t-shirt’ümüzün bile kırılması için günde 10 dolarlık bir bütçe olurdu. Bu zor bir kaide değildir, sadece yatırım seviyenizle ilgili olarak makul olduğunuzdan güvenilir olun. Bu kadar harcama yapamıyorsanız, kim bilir Feysbuk Reklamları üstünde durmalı yada kampanyalarınızın hedefini değiştirmeye çalışmalısınız.

Teklifler için, tecrübelerime nazaran, en düşük maliyetle otomatik teklif vermeye adım atmak ve arkasından ilk performansa nazaran ayarlamak benim için en iyisidir . Kısıtlamaları belirlemeden ilkin kampanyalara bir yada iki hafta, kimi zaman mümkünse bir ay vermeyi deniyorum.

Feysbuk reklamları yayınlanmıyor: Problemi tanımlayın ve bu çözümleri kullanın!

Reklamınızın Feysbuk platformunda yayınlanmamasının birkaç sebebi olabilir, sadece yalnızca tüm düzenlemelere aykırı olmadıkça, işlerin bu şekilde kalması için hiçbir niçin yoktur.

Ümit ederim yukarıdaki durumlardan biri, reklamlarınızın yine gösterilmesini ve hatta en kısa zamanda Feysbuk’ta satış oluşturmanızı sağlayacak bazı fikirler verir!

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir