Geveze Chat Pazarlama Kitleleri

Geveze Sohbet Odaları

Geveze Chat Pazarlama Kitleleri

Tekrardan pazarlama kitlelerini farkındalık kampanyalarınıza dahil etme

Markanızla daha ilkin etkileşimde bulunan birinin önüne koyduğunuz bildiri, yepyeni bir kullanıcının görmesi ihtiyaç duyulan mesajdan değişik olmalıdır. Geveze chat tekrardan pazarlamayla, kullanıcıyı belirli bir işlemi gerçekleştirmeye teşvik etmek için büyük olasılıkla satış mesajınızda birazcık daha agresif olmak istersiniz. Dönüşüm hunisinin üst kısmındaki bir görüntülü reklam kampanyasıyla, frenleri birazcık pompalamanız ve değişim için kullanılmış bir otomobil satıcısı olmamanız gerekebilir. Bu yüzden kitlemimi ayrı kampanyalarda segmentlere ayırmayı seviyorum.

Çoğu zaman yeni bir kullanıcı kitlesinin ve müşterilerimin markasını aslına bakarsan bilen bir kullanıcı kitlesinin tamamen değişik performans gösterdiğini görüyorum. Bütçeler kampanya düzeyinde denetim edildiğinden, ayrı kampanyalar kullandığımda performansı birazcık daha denetim edebilirim. Bu kullanıcıları olabildiğince bölümlere ayırmaya çalışmak için, saf farkındalık kampanyalarımda hariç tuttuğum kadar oldukca sayıda tekrardan pazarlama kitlesi uygulamaktan da hoşlanıyorum . Tekrardan pazarlama kampanyalarımda kullanıcı işlemlerini, YouTube etkileşimlerini, sayfa ziyaretlerini vb. Hedefleyen reklam grupları oluşturuyorsam, bu kullanıcıları yeni kullanıcı kampanyalarımdan hariç tutmak isterim. Sohbet tekrardan pazarlama kitlelerinin yanı sıra, belirli dönüşüm işlemlerinden alan kişi listeleri ve kitleler de ekleyeceğimbu kampanyaları mümkün olduğunca bölümlere ayırmaya çalışın. Bu, reklam öğemi, açılış sayfalarımı ve bütçelerimi, müşterilerimin iş hedeflerine ulaşmalarına daha iyi destek olacak şekilde daha iyi denetim etmeme olanak tanır.

Uygun istisnaları kullanmamak

Tekrardan pazarlama kitlelerini dönüşüm hunisi farkındalığı kampanyalarınızdan hariç tutma hakkında konuştuk, sadece şimdi hariç tutmalara birazcık daha derinlemesine dalmak isterim. Görüntülü reklam kampanyanızı oluştururken (yada mevcut kampanyanızın ayarlarını güncellüyorsanız) hariç tutulan içerikler belirleyebilirsiniz. Bunlar, reklamverenlerin görüntülü reklamlarını markaya ve istenen hedef kesime en uygun içerik üstünde tutmasına destek olacak varsayılan içerik kategorisi seçenekleridir .

Markalar, web sitelerinde, YouTube videolarında yada belirli içerik çeşitleriyle ilgili uygulamalarda reklamlarını hariç tutabilir. Yukarıdaki görüntüdeki orta sütuna bakarsanız, duyarlı içerik seçeneklerinin seçildiğini sadece gri bulunduğunu görebilirsiniz. Bunun sebebi, duyarlı içerik geveze seçeneklerinin tercih etmeniz durumunda hesap düzeyinde hariç tutulabilmesidir. Bu ayarı “Tüm Kampanyalar” ve peşinden “Ayarlar” ı tıklayarak bulabilirsiniz. Arkasından “Hesap Ayarları” nı seçin. Haiz olduğunuz seçeneklere bakın ve canlı yayına geçmeden ilkin bu tarz şeyleri görüntülü reklam kampanyalarınızdan proaktif bir halde hariç tutmaktan çekinmeyin. Sen olabilir Kendine oldukca para kazanmak yolda -ve hatta bir PR karmaşa.

 

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

sohbet - gabile sohbet