Anahtar kelime sıralamasını iyileştirme
Geveze Sohbet Anahtar kelime mevzusunda araştırması yaparken ne kadar erken başlamanıza gerek olmadığından bahsettiğinizi hatırlıyor musunuz? Aslına bakarsanız ikinci sayfada (ve ötesinde) neleri sıraladığınızı görmek için Google Search Console verilerinizi inceleyebilirsiniz.
Benzer bir kavram içerik oluşturma için de geçerlidir; listenizde bulunan her bir uzun kuyruklu anahtar kelime için yepyeni bir blog gönderisi oluşturmanız gerekmez … Bilhassa esasen sıralamanız var ise.
İşte Mangools’un SEO rehberi için bu şekilde görünüyor. “SEO nedir” şeklinde temel terimleri kapsar sadece “ SEO’yu iyi mi öğrenebilirim” uzun kuyruk anahtar kelimesini hedefleyen ayrı bir kısmı vardır:
Bundan dolayı, yeni bir blog yayını oluşturmak yerine, sayfanın içeriğini yeni uzun kuyruk terimine başvuracak şekilde düzenleyin. Bu, suali cevaplayan kısa bir bölüm eklemek kadar kolay olabilir.
Sadece Google, ilgili bir mevzuyla ilgili bir sayfada bunu yanıtladığınızı bildiğinden, bu kelime öbeği için sıralamalarınızı yükseltme şansları yüksektir.

Bundan dolayı, yeni bir blog yayını oluşturmak yerine, sayfanın içeriğini yeni uzun kuyruk terimine başvuracak şekilde düzenleyin. Bu, suali cevaplayan kısa bir bölüm eklemek kadar kolay olabilir.
Sadece Google, ilgili bir mevzuyla ilgili bir sayfada bunu yanıtladığınızı bildiğinden, bu kelime öbeği için sıralamalarınızı yükseltme şansları yüksektir.
Netice
Kitlenizin aramış olduğu yüzlerce uzun kuyruklu anahtar kelime var.
Bu tarz şeyleri bulmak için bu kılavuzda paylaştığımız adımları izleyin, arkasından Google’a (ve müşterilerinize) bilgilerinizin onları arayan hepimiz için kıymetli bulunduğunu söylemek suretiyle web sitenizde hedeflemeye başlayın.
Yakında organik trafikte istikrarlı bir gelişme görmeye başlayacaksınız.