2020 İnternet Alışerişlerinin Durumu

Geveze Sohbet Odaları

2020 İnternet Alışerişlerinin Durumu

Geveze sohbet türkiye devleti raporumuzun 2020 sayısına hoş geldiniz! Her yıl, dünya genelinde yüzlerce dijital pazarlama ajansında kullandıkları araçlar, karşılaştıkları zorluklar, ücretlendirdikleri fiyatlar ve daha fazlası hakkında araştırma yapıyoruz. COVID-19 salgını bu kadar oldukca değişime niçin olurken, geveze sohbet ajansların daha büyük PPC ve dijital pazarlama ortamına görünürlük kazanması her zamankinden daha önemli.

Bu yıl daha güçlü sonuçlar almak için anketi daha da fazla ajansa açtık. Ajans iş uygulamalarını ve satış süreçlerini keşfetmek için PPC’nin ötesinde bazı yeni sorular da sorduk. Bilhassa PPC trendlerine derinlemesine dalmadan ilkin bu genel ajans yönetimi verilerine dalacağız. 2020’de web pazarlama ajanslarına bir göz atmaya hazır mısınız? Okumaya devam etmek! Fakat ilkin COVID-19 üzerine bir not.

COVID-19 hakkında bir not

Bu anket COVID-19’un bir salgın haline gelmesinden ilkin yapılmıştır. Salgın 2020’de ajanslar için birçok yeni güçlük yaratmış olsa da, bu raporda okuyacağınız önemli çıkarımların çoğunu büyütmüştür.

  • Yeni müşteriler edinmek, birçok kişinin yeni satın alan hedeflerini sağlık ve tıp, talep üzerine medya ve e-ticaret işletmeleri şeklinde yüksek talep gören endüstrileri hedeflemeye daraltmaya gerekseme duyan ajanslar için en büyük güçlük olmaya devam edecektir .

  • Aslına bakarsanız büyüyen bir meydan okuma alanı olan müşterileri elde tutmak artık ajanslar için en büyük öncelik haline gelecek. Burada önemli olan, müşterilerin reklam kopyasını COVID-19’a adapte etmelerine destek olmak ve daha oldukça salgına uygun strateji önermek .

  • Çevrimiçi modellere geçişlerde doğru teknolojiye haiz olmak oldukca önemli olacak ve pandemik olarak ayarlanmış stratejilerinizi bilgilendirmek için uzaktan emek harcama ve raporlama araçları lüzumlu olacaktır

Şimdi bunu ele aldığımıza nazaran, genel ajans yönetimine girelim.

Genel ajans yönetimi

Raporumuzun ilk yarısı genel web pazarlama ajansı modellerine yöneliktir. Geveze chat buna boyut, satın alma stratejileri, sunulan hizmetler, kullanılan araçlar ve genel zorluklar dahildir.

Bu tam raporu referans için şimdi ister misiniz? PDF’i indirmek için buraya tıklayın .

1. Hangi ülkede bulunuyorsunuz?

Anketimizdeki bazı ajanslar  internasyonal kampanyalar yürütürken , ötekiler internasyonal bazda. Gerçi ölçümlerini ülkeden ülkeye farklılık izah edebilir , PPC etkili, dünya genelinde pazarlama stratejisidir.

2. İş yolunuz nedir?

Bu ankete katılanların neredeyse yarısı ajanslarının sahibidir. Nihai karar vericilerin etken katılımcılar olduğundan bunu görmek güzeldi. Ajansların% 64’ü 10’dan azca çalışana haiz bulunduğunu bildirdiği için, daha küçük ajansların yada tek kişilik mağazaların daha yaygın bulunduğunu da belirtebiliriz. [Soru 3]

3. Acentenizde kaç kişi çalışıyor?

Ajansların çoğunluğu 2-10 çalışan aralığındadır. Bu daha küçük sayı, kısmen 13. soruda göreceğimiz yeni çalışanları işe alma ve işe alma zorluklarından kaynaklanıyor olabilir.

4. Acentenizde kaç satın alan var?

Ne kadar oldukca satın alan alırsanız , o denli oldukca satın alan elde etmek o denli kolay olur. Burada tartışabileceğimiz şey, 25 çalışanın dijital pazarlama ajansları için bir dönüm noktası olması, bu eşiğe ulaştıklarında gelişme artışı yaşadıklarıdır. Bu, bir sonraki bölümde göreceğimiz şeklinde, satın alan yönlendirmelerine büyük seviyede güvenilmesi ile desteklenmektedir.

5. Ajansınızın yeni satın alan kazanmanın ana deposu nedir?

Geçen yıl olduğu şeklinde, yönlendirmeler ankete katılan acentelerin averaj yarısı için yeni müşterilerin ana deposudur. İlginçtir, diğeri ürün ve hizmetlerden gelen satışlar% 20’den% 2’ye düştü. Ajanslar seneler içinde yeni müşteriler kazanmanın bir deposu olarak yükselmeye daha azca bağımlıydı, bir tek bu açık farkla yıldan yıla en büyük düşüş.

COVID-19’un toplumsal medya katılımında artışa niçin olması sebebiyle, bu kanalın 2020’de ajanslar için birazcık daha oldukça çekiş kazanması muhtemeldir.

6. Satış sürecinizi kim yönetir?

Birçok ajansın satış sürecine katılan CEO’lar ile, bir oldukça kişi neredeyse dizgesel bir satış süreci gerektiren bir boyuta yada duruma ulaşmamış şeklinde görünüyor. Bir ajansın, ayırt edici özelliklerini ve önceliklerini korurken büyütmek kırılgan bir dengedir; bu yüzden ajansların ekiplerini ve tekliflerini geliştirirken ölçeklenebilirliği akıllarında tutmaları önemlidir.

7. Ne sıklıkta satış teklifi oluşturuyorsunuz?

Ajansların bir oldukça haftalık olarak satış teklifleri hazırlıyor, Chat bu da muhteşem bir haber. Bu biçim şeyleri günlük olarak oluşturan ajanslar bir teklif oluşturma aracından yararlanabilirken , bu biçim şeyleri daha azca sıklıkta oluşturanlar, geliştirme stratejilerini tekrardan gözden geçirmek ve yenilemek isteyebilirler .

8. averaj satın alan ömrü nedir?

Dijital pazarlamanın en büyük avantajlarından biri, sürekli optimizasyon için kullanılabilecek veriler vermesidir. Bu, dijital stratejilerin uzun solukta sürdürülmesini sağlar ve müşterilerin niçin iki yıldan fazla bir süredir ajanslarla kaldıklarını açıklayabilir.

9. Acenteniz hangi hizmetleri sunuyor?

Toplumsal, SEO ve web geliştirme geçen yıl boyun ve boyun iken, bu yıl sonuçlar değişik bir model aldı. Toplumsal, PPC’ye en üst sırada yer alırken, SEO ve web geliştirme, içerik ve e-posta pazarlamasıyla eşit olmak için sıklıkta azaldı.

PPC ve toplumsal medyanın her ikisi de büyüyen kanallar olduğundan bu şaşırtıcı değil. PPC, sol ve sağ oluşturulan yeni ağlara haizdir ve toplumsal medyanın hedefleme kabiliyetleri gittikçe daha detaylı olmaya devam etmektedir.

Bu yıl bazı yeni servis seçenekleri de ekledik. İtibar yönetimi, yerel listeler ve e-ticaret, en düşük yüzdelerde gerçekleşirken, açılış sayfası oluşturma / optimizasyonu web geliştirme kadar popülerdi.

10. Bu hizmetlerden herhangi birini dışarıdan temin ediyor musunuz?

Ajansların% 41’inin dış kaynak kullanmaması, 6. sorudaki sohbet ajansların% 42’sinin hala teklif sürecine CEO’ları dahil etmiş olduğu sonucuyla tutarlıdır. Bu, bir oldukça ajansın dış kaynak sağlama noktasına ölçeklenmediğini göstermektedir.

Dış kaynak kullananlar bunu web geliştirme ile yaparlar, bu da mantıklıdır – bu daha kapsamlı bir hizmettir. Buna karşılık, diğeri hizmetler, çevrimiçi kurslar ve eğitim yöntemiyle daha erişilebilir olan örtüşen beceri setleri kullanır.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir